Wizzair a anulat pe 18 martie 2018, 8 curse din cauza vremii din București și Otopeni. Fenomenul „Freezing rain”, cel care stă la baza perturbării traficului de pe Aeroportul Internațional Otopeni, a obligat compania să aibă multe zbouri întârziate și 8 anulate.
Pe adresa redacției AIR24 au venit zeci de mesaje de la pasagerii companiei care nu găseau o modalitate de contact a companiei aeriene și care susțin că reprezentanții companiei de handling (compania externă, angajată de Wizzair, care se ocupă de checkin și biroul de informații) nu comunică cu pasagerii.
Este important de înteles că în această situație Aeroportul Otopeni nu are nici o putere și nu poate acorda asistență în numele companiei. Toți pasagerii care au fost afectați de întârzieri sau au avut zboruri Wizzair anulate, trebuie să ia legătura direct cu compania aeriană. Iată care sunt datele acesteia de contact.
Wizz Air, ca și alte companii aeriene, a fost afectată de condițiile meteo severe de iarnă și de fenomenul de ploaie înghețată din București și Iași, în 18 martie.
Din cauza condiţiilor meteo nefavorabile, mai multe zboruri de pe aeroporturile Otopeni și Iași au fost anulate sau au suferit întârzieri.
De fiecare dată, am informat pasagerii despre schimbările survenite, le-am oferit gustări, rezervare gratuită sau rambursare completă și, în anumite cazuri, cazare la hotel sau decontarea cheltuielilor, în conformitate cu reglementările relevante și politica Wizz Air.
Ne propunem întotdeauna să oferim cele mai bune servicii posibile pentru clienți și să satisfacem toate nevoile și cerințele pasagerilor noștri. Deși condițiile meteo sunt în afara controlului companiei, Wizz Air își cere scuze tuturor pasagerilor afectați care au suferit perturbări ale planurilor lor de călătorie.
Vom continua să facem tot ce ne stă în putință pentru a relua programul normal de zbor, dar siguranța pasagerilor și a echipajului este principala noastră responsabilitate, au declarat reprezentații Wizzair pentru AIR24.
Din informațiile obținute de la Valentin Iordache, pasagerii Wizz air sunt asistați de companie prin reprezentanții acesteia.
”Sunt în grija companiei/agentului de handling. Unii au fost reprogramați pentru mâine (zboruri amânate) alții, de la zborurile anulate, vor fi reprogramați sau își vor primi banii pe bilete – conform reglementarilor europene. Este o relație directă pasager-companie, în care noi nu putem interveni în niciun fel.”, a spus Iordache pentru AIR24.
Tarom a fost nevoită să anuleze 5 curse, Lufthansa două și Blue Air una.