Fiecare câine are ziua lui de glorie. Compania aeriană United a trimis, din greșeală, un câine din Denver, SUA, în Japonia. La întoarcere acesta a mâncat de pe puntea de comandă a unui avion de lux.
Un ciobănesc german, pe nume Irgo, trebuia să zboare cu familia sa din Denver, Colorado către Wichita, Kansas. Din cauza unei greșeli a companiei aeriene United, acesta a ajuns tocmai în Japonia. Irgo a fost confundat cu un alt câine la Aeroportul Internațional din Denver.
Proprietăreasa, Kara Swindle, de 27 de ani, a promis că va da în judecată compania aeriană.
Amestecul s-a întâmplat la o zi după ce un alt câine s-a sufocat în timpul unui alt zbor.
Swindle a aranjat ca Irgo să zboare către casă când ea și familia ei s-au mutat din Salem, Oregon, în Wichita, Kansas.
Dar când s-au dus să-l ia în primire, odată ce zborul lor a aterizat, li s-a dat în schimb un alt câine. Femeia a spus că a fost în „șoc complet” când a mers să-l ia pe Irgo și a descoperit că acesta nu era acolo.
În acel moment au aflat că Irgo este la bordul unui zbor cu plecare spre Naruto, Japonia.
După ce a avertizat personalul companiei United, Swindle a luat legătura cu proprietarii celuilalt câine, o familie americană care locuiește în Japonia.
Au ținut legătura pe Facebook până când ambii câini s-au întors în siguranță. Irgo a călătorit înapoi în America la bordul unui avion de lux privat.
Această greșeală a costat compania aproximativ 100.000 de dolari, conform DailyMail.
Irgo are o vârstă de 10 ani. În timpul călătoriei către familia sa, Irgo a fost tratat regește. Acesta a mâncat chiar în cabina piloților. După două zile acesta s-a reunit cu stăpâna lui, Kara Swindle, în vârstă de 27 de ani.
Întregul incident vine după o serie de altele care au știrbit din imaginea renumitei companii aeriene United.