Șansele de a realiza o legătură care să unească Gara de Nord – Aeroportul Henri Coandă până în 2020 sunt minime.
Preşedintele Federaţiei Române de Fotbal, din perioada respectivă, se arăta încrezător în şansele Bucureştiului şi ale României de a găzdui un eveniment de o asemenea importanţă. Au fost primite asigurări şi garanţii, că toate cerinţele celor de la UEFA vor fi îndeplinite, de la Guvernul PSD de atunci, dar şi de la primarul Municipiului Bucureşti, domnul Sorin Oprescu.
Printre obiectivele pe care Bucureştiul şi România le avea de îndeplinit până la startul competiţiei se numărau: legarea Aeroportului Internaţional Henri Coandă de Bucureşti cu o linie de metrou, finalizarea autostrăzii A3 şi modernizarea a patru stadioane pentru şedinţele de antrenament.
Citește și despre noul sistem electronic pentru informarea călătorilor din Gara de Nord.
Deşi astăzi România este condusă tot de un guvern PSD ca şi acum patru ani, iar Bucureştiul are astăzi şapte primari PSD, lucrurile nu par să înainteze într-un ritm care să ducă la respectarea angajamentelor pe care ţara noastră le-a luat în momentul în care a primit organizarea acestui eveniment sportiv, informează Agerpres.
Domnul Gică Popescu a fost numit în poziţia de consilier guvernamental responsabil de organizarea EURO 2020 în România. Domnul Popescu a declarat în presă, întrebat de situaţia stadionului Dinamo, următoarele: „La Dinamo, lucrurile sunt întârziate. Se va face, dar nu va fi gata pentru Euro 2020. Asta nu ne împiedică să organizăm. Nu e obligatorie construcţia niciunui stadion, dar vrem să punem la punct infrastructura sportivă.”
Citește și despre noile ghișee de check-in Tarom, în noul terminal al Aeroportului Henri Coandă.
Domnul Ion Gavrilă, directorul general al Companiei Naţionale CFR SA, într-o altă declaraţie de presă: „Ne-am propus ca în 2019 să modernizăm acea haltă de lângă aeroport, iar de acolo o să putem să facem o şosea pentru microbuze şi un terminal în aeroport. Am încercat să facem şi varianta a doua, dar 90% că nu se poate face până la Campionatul European”.
Este evident că nu vom reuşi să ne îndeplinim angajamentele pe care le-am luat acum patru ani.
Ca o plasă de siguranță, autoritățile feroviare demarează și un proces de modernizare a căii ferate și a haltei din zona de nord a localității Otopeni, pentru a ușura transferul pasagerilor spre și dinspre aeroport. Modernizarea vizează sistemul actual de legătură Gara de Nord – Aeroport: trenul lasă pasagerii în Punctul de Oprire Otopeni, de unde un autobuz preia călătorii până la Aeroport.