Avionul se umple de ceață din cauza aerului condiționat dat la maxim. Pasagerilor li se face rău în urma unui incident la bordul unei aeronave.
Imagini uluitoare au fost surprinse la bordul unui avion. Pasagerilor li se face rău și încep să vomite din cauza aerului condiționat dat la maxim. Pilotul a apelat la această măsură pentru a elibera aeronava.
Pasagerii au refuzat să coboare de la bordul avionului, după ce cursa lor a fost întârziată.
ATENȚIE! Urmează imagini care pot avea un puternic impact emoțional.
Zborul companiei aeriene AirAsia, din Kolkata către Bagdogra, India, a fost întârziat timp de 4 ore. Frustrarea pasagerilor a crescut constant, după ce, timp de o oră, au fost blocați în avionul rămas la sol.
Pilotul a informat călătorii să părăsească avionul. Aceștia au refuzat, așa că pilotul a pornit aerul condiționat la maximum. Cabina s-a umplut rapid de ceață, iar aerul rece a provocat stări de vomă în rândul pasagerilor.
Citiți și VIDEO. Incident la bord. Cuplu șocat de ce făceau alți doi pasageri în timpul zborului
Imaginile au fost surprinse și făcute publice pe Facebook și apoi preluate de televiziunea NDTV din India.
Pasagerul care a înregistrat incidentul a declarat că au fost momente groaznice pe care pasagerii le-au trăit. În filmare aceștia strigă și se plâng de situație în timp ce se ridică de pe scaune și se îndreaptă către ieșiri. Ceața provocată de aerul condiținat începe să-i acopere.
Aeronava a rămas blocată pe pistă, iar pasagerii au așteptat la bord din cauza ploii puternice.
Pasagerii au trăit clipe groaznice în timp ce aerul condiționat a fost dat la maximum. La bord se aflau mai mulți copii. Nu au fost servite mâncare sau băuturi. De asemenea unul dintre oamenii aflați la bord a declarat că acesta este modul în care funcționează industria aviatică în India.
Citiți și Incident aviatic. Fum la bordul unui avion, iar o persoană a fost spitalizată
Un reprezentant al companiei AirAsia a confirmat întârzierea și a explicat că aerul condiționat merge la maximum în condiții de umiditate ridicată. În declarația companiei au fost adăugate următoarele:
„AirAsia regretă inconveniențele provocate pasagerilor din cauza acestei întâmplări și ar dori să readucă aminte faptul că linia aeriană acordă întotdeauna prioritate siguranței mai presus de toate.”