Grevele controlorilor de trafic aerian din vestul Europei au afectat sute de zboruri Ryanair și nu numai, în acest weekend.
Dintr-o postare a companiei Ryanair, pe Facebook, reiese că 66 din cele 430 de zboruri din primul val al dimineții au fost întârziate. Cauza este încă o grevă a controlorilor de trafic aerian.
De asemenea condițiile meteorologice nefaste au contribuit la creșterea numărului de zboruri întârziate. Ceața a produs întârzieri în Portugalia. Compania Ryanair își cere scuze pentru aceste incidente și face tot ce îi stă în putere pentru a diminua efectele acestora. Clienții ale căror zboruri au fost afectate au primit notoficări pe e-mail și mesaje pe telefon.
Totodată mirror.co.uk informează că până la 300 de zboruri Ryanair și easyJet au fost anulate în weekend.
Zborurile către și din Franța au fost afectate de o nouă grevă a controlorilor de trafic aerian.
Aceeași situație a afectat până la 100 de zboruri ale companiei Ryanair.
Ambele companii aeriene au făcut publice avertizări și sfaturi pentru pasagerii afectați.
În plus Ryanair, alături de IAG – British Airways, au declanșat acțiuni în justiție împotriva guvernului francez din cauza grevelor controlorilor de trafic aerian și a impactului acestora asupra pasagerilor.
Citiți și Număr record: un miliard de vizitatori pe platforma online Ryanair
EasyJet a declarat înainte de weekend: „Am fost informați cu privire la o grevă a controlorilor traficului aerian din Franța, începând cu sâmbătă, 23 iunie, până duminică, 24 iunie 2018. Ca toate companiile aeriene, zborurile noastre către și din Franța, precum și cele care zboară în spațiul aerian francez ar putea fi afectate.”
„De asemenea, zborurile care nu operează în Franța pot fi totuși afectate, deoarece 65% din zborurile easyJet operează prin spațiul aerian francez și pot fi amânate.”
Citiți și Compania aeriană Ryanair recrutează însoțitori de zbor în România
„Ne așteptăm la întârzieri din cauza grevei, prin urmare, îi sfătuim pe toți clienții să verifice starea zborului pe tracker-ul nostru de zboruri fie în aplicația noastră mobilă, fie pe site-ul nostru mobil.”
„Deși această situație este în afara controlului nostru, dorim să ne cerem scuze tuturor pasagerilor afectați pentru neplăcerile cauzate.”