Apelul către departamentul de relații cu clienții de la Vodafone, Orange și Telekom este uneori dificil, mai ales când vrei să intri în legătură direct cu un operator. Iată câteva din trucurile și scurtăturile spre consultantul companiilor de telefonie mobilă.
Când sunt la Vodafone la *222 sau 0372022222 de pe un număr de Vodafone, îți răspund robotul „Andreea” și ca să ajungi direct la operator trebuie să îi ceri, de doua ori „reziliere contract” și mai apoi să confirmi cu DA. Asta dacă ești abonat.
Daca ești pe prepay, trebuie să ceri același lucru sau să alegi alte informații, să le actuți și mai apoi să apeși tasta zero.
Dacă ți-ai pierdut numărul de telefon, ai nevoie de ajutor de urgență în afara programului de lucru, și ai un număr Vodafone poți suna la numerele de mai sus sau la *228 / 0372022258 (legătura direct cu un operator dacă nu ai un număr Vodafone). Număr de urgența – Rezolvă solicitările urgente, în afara programului de lucru (exemplu: blocarea sau deblocarea unui număr Vodafone şi codul PUK). Număr gratuit din rețeaua Vodafone, apel cu tarif normal din alte rețele, apel taxabil din străinătate/roaming).
Legătura directă cu un operator la robotul Vodafone se poate face și contra cost 24 ore din 24 la numărul *555 de pe un număr de telefon Vodadafone.
Dăcă ai servicii fixe de la Vodafone, fostul UPC, internet, telefonie fixă, cablu tv sau satelit, poți lua legătura direct cu un operator la numărul de telefon 0311000872.
Departamentul Relații Clienți – Rezolvă orice solicitare legată de Internet fix, TV și voce fixa.
Program: Luni – Duminica: 07 :00 – 23:00; Mențiune: În zilele de duminică și cele de sărbători legale* se tratează doar urgențele tehnice.
Pentru a intra în legătură directă cu un operator apăsați tasta 2, „Nu sunt abonat Vodafone Fix”, iar robotul te trimite direct la operator fară să mai parcurgi pașii din meniu.
Același lucru o pot face și cei care-și doresc să cotacteze 0311001001
Rezolvă cerințele de achiziție servicii fixe &TV sau modificare servicii fixe existente. Program: Luni -Vineri 10:00 – 20:00; Excepție zilele de sărbători legale*
Telekom poate fi contactat de orice client de pe un număr Telekom la numarul de telefon 1234 sau 0214041234. Scurtătura către un operator este 140 după ce raspunde robotul sau „tehnica” client nou în care vrei sa te abonezi la servicii, fixe, mobile depinde cu ce operator vrei să iei legătura.
Dacă nu ai la dispoziție un număr telefon poți apela numărul de fix care este cu tarif normal.
Telekom nu are un număr de telefon cu taxă, care să-ți ofere legătura directă spre un operator.
Orange poate fi apelat din rețeaua Orange la numărul unic 300 sau 0374300300. După ce vă răspunde operatorul, scurtătura este 180.
300 – Serviciul Clienţi
Alte situații:
401 – Serviciul Suport Clienţi
474 – Serviciul Clienți în limba maghiară pentru PrePay și abonamente
228 – Serviciul Clienți pentru persoane cu deficiente de auz
Numerele scurte pot fi apelate doar de pe mobilul tău Orange.
Orange are și un asistent virtual care este disponibil 24/24 de ore pe site-ul Orange sau în aplicația MyOrange, numit Djingo unde poți comanda servicii, activa sau dezactiva servicii, bloca sau reconecta numerele de telefon pierdute sau furate.
Orange, Vodafone și Telekom au la dispoziție servicii selfcare de mai mai multe tipuri.
AIR24 vă încurajează să luați legătura cu un operator doar în situația în care aveți nevoie. Altfel, veți sta mult în așteptare și cu siguranță acest lucru vă va deranja.
Nu uitați că serviciile companniilor sunt și online pe www.vodafone.ro, www.orange.ro, www.telekom.ro.