Pentru că anul 2020 a fost destul pentru această industie, companiile de turism, hotelierii și agențiile de turism lucrează deja din greu pentru a-i atrage pe viitorii călători să îi viziteze din nou.
Evident, și turiștii împătimiți abia așteaptă să plece în prima lor vacanță din 2021.
Iată cum se va schimba industria turismului în acest an, pentru a face față noilor provocări și a câștiga banii pierduți din cauza crizei mondiale.
Cel mai probabil, tot mai multe agenții de turism vor apela la oferte fără date prestabilite, prin care să îi atragă pe turiștii spontani. Așa, imediat ce e permisă călătoria într-o anumită țară, vor putea organiza plecări tip last-minute. Pentru mulți pasionați din călătorie, va fi o mare plăcere să aibă un loc în primul tur către destinația favorită. Desigur, dacă sunt doritori pentru anumite date, în funcție de locul de muncă, agenția de turism le poate păstra locuri disponibile pentru acea perioadă și vor merge, dacă situația le permite.
Pentru multe afaceri și pentru mulți angajați, anul 2020 a reprezentat descoperirea avantajelor mediului online. Evident, și pentru turism, se poate folosi internetul, astfel încât să mai acopere din pierderile cauzate de lipsa călătoriilor. Cum? Iată, conform forbes.com, Belmond, o companie de ospitalitate și timp liber care operează hoteluri de lux, servicii de tren și croaziere fluviale în întreaga lume, organizează evenimente virtuale care nu numai că inspiră călătorii, dar oferă activități distractive, informative și festive. Profitând la maximum de canalul lor IGTV de pe Instagram, a oferit, de exemplu, cursuri pentru aranjamente de Crăciun și realizarea de coroane de flori.
Citește și: 12 destinații de vizitat în 2021
Pe site-ul Viking.tv, de pildă, se pot oferi clienților excursii virtuale prin moșii istorice precum castelul Highclere din Downton Abbey, găzduind cursuri de gătit online „ Foodie Friday ” cu bucătarii lor de renume și organizând discuții cu autori de renume precum Jeffrey Archer. Fiecare eveniment este conceput pentru a-i determina pe călători să viseze la o anumită destinație, după cum visează.
În 2020, hotelurile și furnizorii de servicii de ospitalitate au fost mai atenți ca niciodată la normele sanitare. S-au străduit să găsească un echilibru între siguranță și să ofere oaspeților același nivel de servicii personalizate la care au ajuns să se aștepte.
La Hotelul Romei din Berlin, directorul regional pentru calitate și instruire, Tiago Brandt, spune:
„Ori de câte ori este posibil, oferim servicii contactless și reducem interacțiunea la cererea oaspeților noștri și în conformitate cu reglementările actuale. Chiar dacă – în special în domeniul tehnologic – multe lucruri devin mai practice și mai rapide, facem și experiența pe care mulți dintre oaspeții noștri o apreciază și caută un serviciu personal și o interacțiune interpersonală.”
Aceasta este într-adevăr uneori o provocare în situația actuală, adaugă el.
„Desigur, scopul nostru este ca oaspeții noștri să se simtă confortabil cu noi și, în ciuda reglementărilor actuale, să primească serviciul personal și individualizat cu care sunt obișnuiți. Prin urmare, pregătim împreună cu echipa noastră utilizarea limbajului corpului și a elementelor de comunicare non-verbală în interacțiunea cu oaspeții noștri, pentru a contracara măștile faciale și regulile de distanță, ca exemplu. Considerăm că comunicarea de succes este esențială. Echipa noastră de relații cu oaspeții și concierge abordează oaspeții din hol și mai proactiv pentru a oferi servicii individuale. ”
După pandemie, așteptați-vă ca hotelurile de top să aibă și mai multe abilități de ospitalitate, după ce au atins un nivel de siguranță, curățenie și standarde de întreținere care să permită oaspeților să se bucure de sejururi fără griji.
De la combaterea schimbărilor climatice până la sprijinirea populațiilor indigene prin turism, cei mai mulți dintre cei implicați în industria turismului își doresc să facă bine în timp ce își fac treaba. Un exemplu ar fi Waldorf Astoria Maldives Ithaafushi, care invită oaspeții să adopte un cadru de corali într-un efort de reabilitare a recifelor delicate din regiune, amenințate de schimbările climatice.
În Jamaica, renumitul hotel GoldenEye are un magazin de scufundări, unde localnicii și oaspeții pot participa la replantarea recifelor din țară.
Ce înseamnă? Conform forbes.com, aceasta va fi noua modă în ceea ce privește călătoriile. Operatori turistici oferă turiștilor posibilitatea de a pleca în vacanță doar cu oamenii în care au cea mai mare încredere: proprii prieteni și familie. Excursii mici, private în grup pentru călătoriile lor viitoare din 2021, care permit unui set de familie și / sau prieteni să facă vacanța împreună, menținând o distanță mai sigură de persoanele pe care nu le cunosc.Ca bonus, acest tip de călătorie îi va uni pe cei care au fost separați de cei dragi de-a lungul anului trecut să se reunească și să se reconecteze în 2021.
Crăciunul este momentul perfect pentru a-ți surprinde soțul cu un dar care să îi reflecte…
Confortul de a solicita din propria locuință Cererea pentru obținerea cazierului judiciar online reprezintă o…
Industria aeriană se află într-o continuă evoluție, iar inovațiile tehnologice și noile tendințe joacă un…
Rambursarea TVA este un proces esențial pentru transportatori, dar poate fi și unul complicat și…
Agentii Imobiliare Iasi - Oferte Exclusive de Apartamente si Case in Iasi. Ce ar trebui…
Anunt Ziar Acte Pierdute Ce să faci când pierzi acte importante Pierzi acte oficiale? Iată…
Acest site folosește cookies.