Pentru cei care sunt curioși să afle ce se întâmplă în spatele rândurilor de scaune, descoperiți acum secretele pe care doar un însoțitor de zbor le cunoaște.
Totul se desfășoară după reguli stricte și bine stabilite. Acestea au fost implementate în urma diferitelor accidente și incidente care s-au petrecut în insudtria aeronautică.
Astăzi vă prezentăm 5 secrete din spatele cortinelor unui avion.
Aceasta este încălzită doar o singură înainte să fie servită. Porțiile extra și cele neconsumate sunt aruncate o dată cu părăsirea avionului. Motivul este că alimentele sunt preparate termic la sol. Apoi sunt supuse unui proces de congelare rapidă, urmând ca în avion să fie readuse la temperatură optimă pentru consum. Aceste procese pot fi făcute doar o singură dată deoarece ulterioarele procedee termice fac preparatele să își modifice atât gustul, cât și proprietățile, riscând să devină toxice.
În timpul unui zbor, pilotul și primul ofițer consumă mâncăruri diferite. Niciodată nu mănâncă pește sau fructe de mare. Motivul sunt cazuri de intoxicare cu mercur înregistrate în urma consumului de pește la bordul avionului. Astfel zborurile respective au suferit devieri sau aterizări forțate cauzate de incapacitatea personalului de a pilota conform standardelor. Totodată, prin consumul de alimente diferite, se asigură că, în caz de urgență, unul dintre cei doi va fi capabil să ducă mai departe sarcina celui care este afectat de o eventuală intoxicație alimentară.
Companiile aeriene din Orientul Mijlociu, și nu numai, au instalat la bordul avioanelor sisteme de telecomunicații. Acestea includ wifi, telefonie mobilă și opțiunea SMS, valabile oriunde în lume. Astfel călătorii pot beneficia de aceste servicii atunci când se află în aer. Gradul de confort este astfel sporit, iar clienții pot suna, trimite mesaje pe mobil sau accesa rețelele de socializare de la bordul avionului.
Acesta este un spațiu mic care se află de regulă în spatele și la intrarea în avion. Spațiul este alcătuit din containere în partea de sus, iar în partea de jos sunt depozitate carturile cu ajutorul cărora se realizează serviciul de masă. Toate containerele au inscripționate data și destinația zborului și poartă o denumire în care se încadrează o serie de obiecte sau produse utilizate la bordul avionului.
Acest lucru este făcut într-o anumită ordine, în funcție de fiecare companie. Să nu credeți că un anumit însoțitor de bord a fost nepoliticos atunci când v-a spus că un alt coleg o să revină la dvs. pentru a vă asculta rugămintea legată de primirea mesei sau de achiziționarea unor produse duty free. Fiecare membru al echipajului are o anumită poziție în avion. Aceștia trebuie să o respecte de la decolare până la aterizare. Există anumite proceduri pentru împărțirea meselor. Fiecare însoțitor de zbor este instruit să nu amestece lucrurile personale cu meseria practicată.
Citiți mai multe detalii pe site-ul vreausafiustewardesa.ro
Citiți și despre:
Atunci când vine vorba despre deserturi, gustul joacă un rol esențial în crearea unor momente…
Crăciunul este momentul perfect pentru a-ți surprinde soțul cu un dar care să îi reflecte…
Confortul de a solicita din propria locuință Cererea pentru obținerea cazierului judiciar online reprezintă o…
Industria aeriană se află într-o continuă evoluție, iar inovațiile tehnologice și noile tendințe joacă un…
Rambursarea TVA este un proces esențial pentru transportatori, dar poate fi și unul complicat și…
Agentii Imobiliare Iasi - Oferte Exclusive de Apartamente si Case in Iasi. Ce ar trebui…
Acest site folosește cookies.