De ce trebuie să ținem parasolarele deschise înaintea aterizării unui avion? Ce se întâmplă dacă ușa avionului se deschide în timpul zborului? Experții au răspuns la întrebările despre zbor pe care oricare călător și le pune.
Indiferent dacă este vorba despre sunete zgomotoase sau reguli de bază, există lucruri în avioane care sporesc curiozitatea și celor mai buni călători.
Deci, pentru a se asigura că aceștia rămân calmi și se bucură de zbor, anumiți experți din domeniu au răspuns la unele dintre cele mai frecvente întrebări despre călătoriile aeriene pe care le-au auzit de-a lungul anilor.
Conform platformei Skyscanner, acest lucru este necesar din motive care țin de siguranță.
Cele mai multe aeronave comerciale încă mai au parasolare solide pe care călătorii le urcă și le coboară manual. În cazul unui accident, vizibilitatea ajută echipajul să evalueze pericolele dacă este necesară evacuarea. Acest lucru permite, de asemenea, ochilor pasagerilor să se adapteze în cazul în care există o urgență și evacuarea rapidă este necesară.
Conform Wikipedia flapsurile sunt suprafețe auxiliare care sunt montate de obicei la bordul de fugă al aripilor. Prin bracarea lor ele modifică atât coarda, cât și curbura profilului aripilor, mărind portanța, ceea ce permite reducerea vitezei minime (viteza de angajare). Ele se folosesc în timpul zborului la viteze mici și unghiuri de atac mari, care apar la decolări și aterizări.
Acest lucru este imposibil, contrar multor scenarii hollywoodiene
Este practic imposibil să deschideți oricare dintre ușile cabinei, în timp ce avionul se află în aer, datorită presiunii interioare care este mai mare decât cea din afara avionului.
Deoarece cele mai multe uși de avion sunt proiectate să se deschidă spre interior înainte de împingere, chiar și cea mai puternică persoană nu ar putea să deschidă ușa în timpul zborului.
Avioanele comerciale, de obicei, zboară la altitudini cuprinse între 9.000 și 12.000 de metri. Cele mai multe avioane nu au voie să zboare mai sus de 13.700 de metri. Cea mai mare altitudine înregistrată pentru un zbor comercial a fost stabilit de către Concorde, care a urcat la aproximativ 18.000 de metri. Motivul pentru care zboară la altitudini atât de mari este eficiența. La altitudini atât de mari există mai puțină densitate, astfel se consumă mai puțin combustibil.
Bine înțeles mărimea și greutatea unui avion sunt factori decisivi în stabilirea altitudinii la care va zbura. Alți factori sunt direcțiile de zbor, condițiile meteorologice și turbulențele.
În cadrul avioanelor care zboară pe distanțe foarte mari există mai mult de un căpitan și un copilot. Echipa care efectuează decolarea, va realiza și aterizarea. Odată ajuns avionul la altitudinea de zbor al 2 lea pilot și al 2-lea copilot preiau controlul. De obicei o echipă pilotează pentru 5-5ore jumătate.
Conform Skyscanner, mesele din clasa economică conțin ingrediente mai ieftine și sunt gătite în avans sau sunt produse semi-înghețate.
Principalele mese de la clasa întâi sau business includ ingrediente împachetate separat pentru a fi gătite sau reîncălzite la bordul avionului.
Articole pe aceiași temă: