News

Aeroportul Heathrow din Londra va opera 24/7

Șeful celui mai aglomerat aeroport al lumii, pentru pasageri internaționali, a cerut să fie scoase restricțiile pe timp de noapte de pe Aeroportul Heathrow din Londra.

Paul Griffiths, director executiv al Dubai Airports, a declarat că atât timp cât aeronavele noi sunt mai silențioase înseamnă că normele actuale privind zgomotul de pe cel mai aglomerat aeroport din Marea Britanie sunt inutile.

El a declarat pentru The Independent:

„Spre deosebire de Dubai, unde operăm 24/7, aeroporturile din Marea Britanie sunt închise pentru aproximativ o treime din zi. Așa că imaginați-vă: toată investiția, toată infrastructura uimitoare care stă în gol pentru o treime din zi.”

În timp ce Heathrow este deschis din punct de vedere tehnic 24 de ore, acesta are unele dintre cele mai stricte limite ale oricărui aeroport din Europa în privința zgomotul.

Aterizările și decolările între orele 23:30 și 6:00 sunt limitate la 5.800 pe an, în medie 16 pe noapte. Aeronavele zgomotoase sunt interzise în întregime.

Citiți și despre 50 de crocodili confiscați în aeroport.

Aproximativ doisprezece zboruri sunt programate să sosească în fiecare zi. Acestea aterizează între orele 4.30 și 6 dimineața, în principal din Africa, Asia și Australia.

Primele plecări ale fiecărei zile sunt programate pentru ora 6:00: Austrian Airlines către Viena, TAP Portugal la Lisabona și Swiss la Zurich. Ultima plecare a zilei este zborul companiei Aeroflot către Moscova din terminalul 4, la ora 22.45. Deși în cazul în care au loc întârzierile există plecări și mai târziu.

Citiți și despre autoritatea ridicată a poliției de a identifica pe oricine pe aeroport, fără să dea vreo explicație.

În aprilie, Comitetul pentru Transporturi a cerut guvernului să ia în considerare o interdicție de noapte de șapte ore, mai lungă decât în ​​prezent.

Dl. Griffiths conduce Dubai Airports de 10 ani. Înainte a fost director executiv la Gatwick, care este cel mai ocupat aeroport din Marea Britanie. Acesta are pista cea mai folosită din lume.

Citiți și despre amenințarea cu bombă a unui bărbat dezbrăcat pe aeroport.

În prezent, modelul standard de lucru pe Aeroportul Heathrow din Londra constă în utilizarea unei singure piste numai pentru plecări, iar cealaltă numai pentru sosiri, până la ora 15:00, când se schimbă. Ideea este de a da un pic de repaus rezidenților locali.

Dar folosirea amândurora atât pentru decolări cât și pentru aterizări ar permite un flux mărit pe aeroport.

Andrei Beldiman

Andrei Cristian Beldiman - video reporter 10 ani de experiență internațională în hoteluri de 4 și 5 stele, cu precădere în Grecia Editor și fotograf în timpul liber Călător, povestitor și explorator

Share
Published by
Andrei Beldiman

Recent Posts

Wizz Air anunță trei rute și două aeronave în București, precum și o bază nouă la Băneasa

Wizz Air, cea mai sustenabilă companie aeriană din EMEA, a anunțat astăzi continuarea expansiunii în…

3 luni ago

Legați-vă centura. Acestea sunt cele mai periculoase rute din Europa cu cele mai multe turbulențe

Turbulența pare să fi devenit unul dintre subiectele fierbinți ale anului 2024, cu multiple incidente…

3 luni ago

Un pas major către combustibilul sustenabil pentru aviație: Test operațional SAF finalizat cu succes la Charleroi

Într-o inițiativă comună, Wizz Air, Airbus, Moeve și Aeroportul Charleroi au anunțat încheierea cu succes…

3 luni ago

TAROM deschide societatea TAROM Tehnic. Restructurarea companiei este unul din motivele constituirii unei noi societăți

Compania Națională de Transporturi Aeriene Române, TAROM, anunță un pas strategic semnificativ în evoluția sa:…

3 luni ago

Traficul aerian pe aeroporturile bucureștene continuă să crească în 2024, depășind nivelul pre-pandemic

Anul 2024 a adus o nouă creștere semnificativă a traficului aerian pe principalele aeroporturi din…

3 luni ago

O nouă generație de motoare pentru avioane este gată să scrie istorie

Industria aviației de business și generală se află într-o continuă evoluție, iar motoarele de generație…

3 luni ago

Acest site folosește cookies.