AIR24.ro a promis că va dezvălui lista celor aproximativ 1000 de angajați ai companiei TAROM care ar urma să fie disponibilizați din cauza situației la care compania a fost supusă de reținerea avionelor la sol, la nivel mondial.
Ieri AIR24 a publicat un material care a provocat multe reacții adverse, presiuni și amenințări asupra echipei AIR24.ro în care se vorbea despre activitatea însoțitorilor de bord.
Astăzi am decis să nu continuăm cu episodul 2 din lista evaluărilor făcute timp de 3 ani la TAROM comandate de AGA ci să publicăm lista parțială a angajaților care ar urma să fie disponibilizați, pentru eficientizarea costurilor.
Pentru a proteja sursele AIR24 vom publica o listă partială a departamentelor care vor fi restructurate și vom preciza numărul din listele primite de AIR24 ci procente.
Menționăm că la ambele structuri din orgnigramă se va renunța la secretare, asistente sau diverse funcții inutile care erau create de dragul de a fi angajate persoane cat mai apropiate celor care fac parte din cele două structiri.
Continuăm
Lista continuă și va fi prezentată într-un articol viitor. Menționăm că nu se vor face restructurări semnificative la Direcția Tehnică, Directia Operațiuni Zbor, Departamentul de Siguranță și Monitorizarea Conformării.
Exista propuneri ca departamentul de Marketing, Produs, Relații internaționale și Alința Sky Team să fie externalizat.
Furtuna creată de dezvăluirile despre perfomanțele de customer care and service ale însoțitorilor de zbor, vo fi probabil calmate când se vor publica evaluarile pentru ghișeele de checkin, vânzări, ticketing care au note în medie de 1.5.