Exclusiv: Lista partială a angajaților TAROM ce ar urma să fie disponibilizați

Adrian, 29 mai. 2020

AIR24.ro a promis că va dezvălui lista celor aproximativ 1000 de angajați ai companiei TAROM care ar urma să fie disponibilizați din cauza situației la care compania a fost supusă de reținerea avionelor la sol, la nivel mondial.

Ieri AIR24 a publicat un material care a provocat multe reacții adverse, presiuni și amenințări asupra echipei AIR24.ro în care se vorbea despre activitatea însoțitorilor de bord.

Astăzi am decis să nu continuăm cu episodul 2 din lista evaluărilor făcute timp de 3 ani la TAROM comandate de AGA ci să publicăm lista parțială a angajaților care ar urma să fie disponibilizați, pentru eficientizarea costurilor.

Pentru a proteja sursele AIR24 vom publica o listă partială a departamentelor care vor fi restructurate și vom preciza numărul din listele primite de AIR24 ci procente.

Scurta lista incompletă a disponibilizărilor din departamentele TAROM

  • AGA – Adunarea generala a actionarilor va fi reorganizată și numărul de membri redus cu 30%, pentru a scuti costuri d deplasare, indemnizații, salarii unde este cazul
  • Consiliul de Administrație va suferi modificări și va fi optimizat cu persoane capabile și care sunt din industrie (sunt și acum persoane care nu au habar de aviație, dar sunt factori de decizie), acesta va fi reorganizat și se va reduce la 25.5% din personal.

Menționăm că la ambele structuri din orgnigramă se va renunța la secretare, asistente sau diverse funcții inutile care erau create de dragul de a fi angajate persoane cat mai apropiate celor care fac parte din cele două structiri.

Continuăm

  • Direcția de Resurse Umane, restructurata cu 2%, și obligată să invoeze sisteme proprii de evaluare a angajaților companiei cu ajutorul unor aplicații, feedbackuri oferite de pasageri și colaborarea cu alte departamente.
  • Centrul de pregătire al Personalului – restructurări cu 16.7%.
  • Directorul General CEO – odată definitivat, va avea dreptul la 2 consilieri și o secretară.
  • Direcția control risc – 1.2% din personal va fi restructurat.
  • Departamentul de securitate internă – 10% din angajați restructurați, notă în cazul în care TAROM nu reușește să umple avioanele și să reia rutele și transportul aerian din cauza pandemiei. Daca TAROM va reuși să aibă o cotă minimă de 89% load de pasageri, vor fi restructurați 5%.
  • Direcția Achiziții – 25% din personal
  • Compartiment de Audit Intern – 30% din personal
  • Consilieri Director General – 50% din personal
  • Serviciul de secretariat general – 47% din personal (inclusiv șefa de la ”XEROX”
  • Însoțitori de zbor, 15% in eapa 1.
  • Departamentul de vânzări – 43.3% din personal.

Lista continuă și va fi prezentată într-un articol viitor. Menționăm că nu se vor face restructurări semnificative la Direcția Tehnică, Directia Operațiuni Zbor, Departamentul de Siguranță și Monitorizarea Conformării.

Exista propuneri ca departamentul de Marketing, Produs, Relații internaționale și Alința Sky Team să fie externalizat.

Teaser

Furtuna creată de dezvăluirile despre perfomanțele de customer care and service ale însoțitorilor de zbor, vo fi probabil calmate când se vor publica evaluarile pentru ghișeele de checkin, vânzări, ticketing care au note în medie de 1.5.

← Close