News

Incident aviatic. Un pasager beat a amenințat însoțitorii de zbor

Un zbor din Manchester către Egipt a fost forțat să devieze spre Grecia. Acest incident aviatic a fost cauzat de amenințările unui pasager beat aflat la bord.

Un pasager beat a amenințat personalul de zbor în timpul unei călătorii din Marea Britanie către Egipt.

Pasagerii au afirmat că bărbatul a devenit abuziv și a amenințat însoțitorii de zbor. Comportamentul său, care a pus în pericol siguranța tuturor celor aflați la bord, a provocat devierea avionului de la ruta inițială.

Citiți și despre incident aviatic: avion cu fereastra crăpată a aterizat de urgență.

Căpitanul și membrii echipajului l-au imobilizat pe pasager, iar pașaportul i-a fost reținut.
Abia după aceste acțiuni a fost luată decizia de a devia de la ruta inițială.

Zborul companiei Thomas Cook a decolat de pe Aeroportul Manchester la ora 14.05, pe 8 mai.

Destinația finală era Aeroportul Hurghada, în Egypt, unde trebuia să aterizeze în jurul orei 20:30.

Zborul MT486 a aterizat pe Aeroportul Internațional din Atena, unde pasagerul recalcitrant a fost preluat de poliție. Astfel, zborul a fost întârziat cu 3 ore, în timp ce pasagerii au așteptat la bord pentru ca poliția să-l ia în primire pe agresor.

Citiți și despre un avion cu români a aterizat de urgență. O femeie a făcut infarct la bord.

Pe rețeaua de socializare Twitter, unul dintre pasageri, Carole Lamborn a postat următoarele:

„Pe drumul spre Egipt, Hurghada, din Manchester, bărbat violent reținut, aterizare de urgență iar el a fost preluat de poliție, în prezent pe pistă, pilotul și un membru al echipajului de cabină au trebuit să meargă la secția de poliție pentru a face o declarație.”

Citiți și despre incident aviatic: a deschis ușa de urgență a avionului pentru că îi era prea cald.

Se înțelege că managerul de cabină și căpitanul de zbor au asistat poliția elenă.

Un reprezentat al companiei aeriene Thomas Cook Airlines a declarat: „Zborul MT486 din Manchester către Hurghada a fost deviat către Atena din cauza unui pasager agresiv aflat la bord. Siguranța clienților și a echipajului nostru este întotdeauna prioritatea noastră numărul 1 și ne pare foarte rău pentru întârzierea și neplăcerile provocate clienților noștri”.

Andrei Beldiman

Andrei Cristian Beldiman - video reporter 10 ani de experiență internațională în hoteluri de 4 și 5 stele, cu precădere în Grecia Editor și fotograf în timpul liber Călător, povestitor și explorator

Share
Published by
Andrei Beldiman

Recent Posts

Comanda tort Iasi de la Cofetaria Paradiso

Atunci când vine vorba despre deserturi, gustul joacă un rol esențial în crearea unor momente…

6 ore ago

Cadouri practice și elegante de Crăciun, pentru bărbați: Soțul tău le va iubi!

Crăciunul este momentul perfect pentru a-ți surprinde soțul cu un dar care să îi reflecte…

12 ore ago

Avantajele Pentru Cerere Cazier Judiciar Online

Confortul de a solicita din propria locuință Cererea pentru obținerea cazierului judiciar online reprezintă o…

o lună ago

Viitorul Călătoriilor Aeriene: Inovații și Tendințe

Industria aeriană se află într-o continuă evoluție, iar inovațiile tehnologice și noile tendințe joacă un…

4 luni ago

Care sunt cele mai frecvente greșeli care întârzie rambursarea TVA pentru transportatori?

Rambursarea TVA este un proces esențial pentru transportatori, dar poate fi și unul complicat și…

4 luni ago

Agentii Imobiliare Iasi – Oferte Exclusive de Apartamente si Case in Iasi. Ce ar trebui sa urmaresti cand cauti o agentie imobiliara?

Agentii Imobiliare Iasi - Oferte Exclusive de Apartamente si Case in Iasi. Ce ar trebui…

4 luni ago

Acest site folosește cookies.