O nouă companie aeriană low-cost va fi lansată sub aripa Japan Airlines. Compania mamă a confirmat că are planuri pentru a lansa o nouă companie subsidiară.
În prezent, noua companie aeriană nu a primit un nume. Cu toate acestea, Japan Airlines a confirmat că va avea baza pe Aeroportul Internațional Tokyo Narita. Flota companiei va fi inițial compusă din două aeronave Boeing 787-8, deși Japonia Airlines nu a confirmat modul în care aceste aeronave vor fi configurate.
Citiți și despre Japan Airlines a lansat o cursă specială cu avionul pentru căței.
Anunțul a fost făcut în urma declarațiilor recente din partea vicepreședintelui companiei, Junko Okawa. Acesta era preocupat dacă compania va lansa sau nu o filială bugetară ca parte a necesității de a-și diversifica gama de produse.
Compania aeriană Japan Airlines a anunțat că intenționează ca noul operator de transport să lucreze alături de compania Jetstar Japan, care este un acționar semnificativ. Japan Airlines a înființat compania Jetstar Japan în parteneriat cu Qantas în urmă cu șase ani. Aceasta realizează zboruri atât pe plan intern cât și internațional, pe distanțe scurte.
Citiți și despre cele mai valoroase companii aeriene din lume.
„Prin aceste acțiuni, compania va prelua provocarea de a livra și satisface nevoile diverselor grupuri de clienți din întreaga lume”. A declarat compania aeriană într-un comunicat.
În timp ce noua companie low-cost va fi înființată oficial în iulie 2018, nu va începe operațiunile până în vara anului 2020. Startul va fi dat într-un moment bine stabilit, Jocurilor Olimpice și Paralimpice găzduite de Japonia.
Baza noii companii aeriene, Aeroportul Internațional Tokyo Narita, se așteaptă, de asemenea, să finalizeze lucrările de îmbunătățire a facilităților până în 2020.
Crearea noii companii low-cost marchează o pas nou pentru Japan Airlines. Aceasta s-a axat în ultimii ani, în mare parte, pe ofertele sale premium. La începutul acestui an, operatorul a lansat noi meniuri în timpul zborului. Acestea au fost realizate de bucătari de la restaurantele cu marca Michelin. De asemenea au fost introduse noi seturi de produse la clasa business.