O familie a primit o amendă de la o companie aeriană pentru că numele membrilor era prea lung pentru sistemul de rezervări și pentru că nu coincidea cu cel de pe pașapoarte, după ce au cumpărat biletele.
Pasagerii își rezervaseră biletele de avion prin website-ul companiei aeriene Thai Airways. Au întâmpinat probleme din cauză că numele lor era prea lung pentru casuța asociată, din formularul de rezervare online.
Tatăl, cel care a făcut rezervările, a fost forțat să scurteze numele. Astfel acesta nu a mai concis cu cel din pașaport.
Familia, al cărui nume nu a fost dat presei, a fost nevoită să plătească 3,000 Thai Baht (aproximativ 365RON) pentru a putea zbura cu compania aeriană.
Cu toate acestea, potrivit Bangkok Post, compania aeriană a rambursat în cele din urmă familiei taxele suplimentare. Apoi a declarat că va optimiza site-ul său, astfel încât problema să nu se mai repete.
Citiți și despre un incident aviatic. Un avion a ieșit de pe pistă.
Pe pagina oficială de Facebook, Thai Airways a declarat:
„Ne cerem scuze pentru inconveniente, deoarece sistemul de rezervări pe internet permite introducerea a maximum 25 de caractere pentru nume și prenume atunci când este rezervat un bilet.”
Anterior, Bob Atkinson, expert în călătorii la TravelSupermarket, a avertizat că liniile aeriene pot fi foarte stricte atunci când vine vorba de a se asigura că numele de pe pașapoarte și cărțile de îmbarcare se potrivesc.
Cu toate acestea, nu este prima dată când Thai Airways a fost în știri recent.
Motivul a fost că noile centuri de siguranță nu sunt concepute pentru a-i cuprinde în talie.
Citiți și despre alertă de bombă la bordul unui avion .
Transportatorul internațional a interzis copiilor și persoanelor supraponderale să zboare la clasa de afaceri după ce a achiziționat două noi avioane Dreamliner în luna septembrie a anului trecut.