Din cauza epidemiei de coronavirus, traficul aerian pe Aeroportul Internaţional Craiova a scăzut cu 60%, în luna martie. Reprezentanţii aeroportului au calculat deja pierderi de jumătate de milion de lei.
Potrivit conducerii Aerportului Internaţional Craiova, aeroportul mai are bani să funcţioneze doar două luni de zile, după ce toate cursele de Italia au fost anulate, iar numărul celor care pleacă din Craiova este tot mai mic.
Directorul Aeroportului Internaţional Craiova, Adrian Predescu, a declarat, luni, pentru MEDIAFAX, că pierderile din „taxa de pasageri”, pe luna martie, sunt de 310.000 lei, iar cheltuielile de funcţionare a aeroportului se ridică la aproximativ un milion de lei.
Pe primele 15 zile ale lunii, numai pentru echipamente de protecţie şi materiale dezinfectante, aeroportul a cheltuit 15.000 lei.
„Cheltuielile au crescut foarte mult, iar încasările au scăzut. Noi, cele mai mari încasări le avem din <taxa de pasageri>, adică de la cei care pleacă din Craiova. Numărul rezervărilor pentru plecări este foarte mic, pentru aprilie este aproape de zero. (…) În martie, traficul aerian a înregistrat o scădere cu 59%. Veniturile din < taxa de pasageri>, pierderi de 310.000 lei. Veniturile noastre s-au redus la 530.000 lei, dintre care 200.000 lei din taxa de pasageri, iar 330.000 lei din subvenţia dată de Consiliul Judeţean pentru activităţile non-economice. Cheltuielile noastre curente se ridică, pe luna asta, la un milion de lei. Deci, avem o pierdere de aproximativ 500.00 de lei. Din acest milion, până acum am cheltuit, pe luna martie, 15.000 lei numai pentru echipamente de protecţie şi materiale de dezinfecţie”, a declarant, pentru MEDIAFAX, Adrian Predescu, director Aeroportul Internaţíonal Craiova
Potrivit lui Predescu, aeroportul mai are bani pentru a funcţiona doar două luni de zile.
Astfel, aproximativ jumătate din personalul aeroportului este acasă.
„Banii ne mai ajung să funcţionăm două luni. Avem cheltuieli neprevăzute care au crescut enorm. Cheltuim pentru echipamente de protecţie care se compun din combinezoane, ochelari, măşti de protecţie, mănuşi de protecţie. Pe urmă, substanţele dezinfectante de suprafeţe şi de mâini, avem cheltuieli cu materialele de curăţenie. Toate avioanele sunt dezinfectate şi curăţate şi au crescut foarte mult cheltuielile. De la o zi la alta, preţurile cresc şi au crescut şi cantităţile. Noi nu am primit absolut nimic de la DSP sau Ministerul Transporturilor. Toate cheltuielile sunt susţinute de aeroport.(…) Cam jumătate din angajaţi sunt acasă. O parte din colegii care lucrează în ture sunt deja trimişi în concedii de odihnă, recuperări”, a mai spus Predescu.
Potrivit acestuia, au fost reduse la minim turele care deservesc aeronavele, astfel încât să nu scadă gradul de siguranţă al aeroportului.
Predescu a ma spus spus că toţi pasagerii care ajung pe Aeroportul Craiova sunt verificaţi de medicii DSP.
Atunci când vine vorba despre deserturi, gustul joacă un rol esențial în crearea unor momente…
Crăciunul este momentul perfect pentru a-ți surprinde soțul cu un dar care să îi reflecte…
Confortul de a solicita din propria locuință Cererea pentru obținerea cazierului judiciar online reprezintă o…
Industria aeriană se află într-o continuă evoluție, iar inovațiile tehnologice și noile tendințe joacă un…
Rambursarea TVA este un proces esențial pentru transportatori, dar poate fi și unul complicat și…
Agentii Imobiliare Iasi - Oferte Exclusive de Apartamente si Case in Iasi. Ce ar trebui…
Acest site folosește cookies.