Săptămâna viitoare vor începe reparațiile la pista 2 de pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă. Acestea se vor întinde pe 20 de zile.
În ceea ce priveşte pista nr. 1, asfaltările s-au efectuat pe 66% din suprafaţa totală de reparat, de 18.000 de metri pătraţi. Pista numărul 2 are o lungime de 3.500 de metri. Informațiile au fost oferite presei, marți, de către Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti (CNAB), informează Agerpres.
„Lucrările de reparaţii avansează în ritm rapid pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti. Calea de rulare Oscar este gata. La pista 1 s-au efectuat asfaltări pe 66% din suprafaţa totală de reparat de 18.000 mp. Se lucrează intens şi la înlocuirea datelor de beton pe platforma 1. La pista 2, lucrările vor începe săptămâna viitoare. Vor dura aproximativ 20 de zile, urmând ca această pistă să poată fi folosită pe întreaga lungime de 3.500 de metri”, se arată într-o postare a CNAB, pe pagina sa de Facebook.
Termenul de finalizare al acestora este noiembrie 2018, a informat, pe 17 aprilie, CNAB. Potrivit sursei citate, primele lucrări, care se vor realiza pe o suprafaţă de 3.050 de metri pătraţi, vor consta în înlocuirea dalelor de beton degradate pe platforma 1 şi căile de rulare aferente.
Citiți și despre un avion care s-a întors din drum după ce un geam s-a fisurat.
De asemenea, graficul de lucrări prevede lucrări de întreţinere a stratului de uzură la calea de rulare Oscar, prin frezare şi aşternerea unui nou strat asfaltic (9.500 mp) – în intervalul 14 aprilie – 1 mai 2018. Vor fi efectuate și lucrări de întreţinere a stratului de uzură la calea de rulare Delta. Acestea se vor desfășura între 1 mai şi 1 iunie 2018.
CNAB a menţionat faptul că această primă fază a lucrărilor face parte dintr-un amplu program de măsuri de remediere a suprafeţelor pavate din Aeroportul Internaţional „Henri Coandă” Bucureşti. Acest plan prevede și operaţionalizarea pistei 2 (08L-26R) şi a balizajului luminos de categorie III A.
Principalul motiv sunt gropile în pistă care taie roţile avioanelor. Acestea sunt schimbate într-un mod halucinant, fapt care atrage costuri foarte mari pentru companie.
Citiți și despre noile ghișee de check-in deschise pe Aeroportul Henri Coandă.
„La Otopeni, este nevoie de o investiţie masivă în căile de rulare. Cred că trebuie să ne schimbăm şi acolo modul în care vin pasagerii. Sincer să vă spun, mie nu-mi place că pasagerii de pe intern sunt lăsaţi undeva în câmp şi duşi cu autobuzele. Este o chestiune de civilizaţie şi de o posibilitate de a-i primi. Cu siguranţă lucrurile astea se vor schimba. Este un proiect care este admis la nivel de minister, la nivel de aeroport, din câte ştiu eu. Pe noi, pe moment, nu ne încurcă decât gropile din calea de rulare. Acestea ne taie de fapt roţile avioanelor, pe care le schimbăm într-un mod halucinant, ceea ce înseamnă costuri masive pentru noi.”
A spus şeful TAROM, la inaugurarea cursei Iaşi – Timişoara.
Potrivit acestuia, în loc ca roţile să fie înlocuite la câteva luni, în urma uzurii, acestea sunt schimbate de 3-5 ori pe săptămână.
Atunci când vine vorba despre deserturi, gustul joacă un rol esențial în crearea unor momente…
Crăciunul este momentul perfect pentru a-ți surprinde soțul cu un dar care să îi reflecte…
Confortul de a solicita din propria locuință Cererea pentru obținerea cazierului judiciar online reprezintă o…
Industria aeriană se află într-o continuă evoluție, iar inovațiile tehnologice și noile tendințe joacă un…
Rambursarea TVA este un proces esențial pentru transportatori, dar poate fi și unul complicat și…
Agentii Imobiliare Iasi - Oferte Exclusive de Apartamente si Case in Iasi. Ce ar trebui…
Acest site folosește cookies.