News

Tensiune la bord. O stewardesă Delta a dat jos din avion 5 pasageri

O stewardesă Delta a dat jos 5 pasageri din avion. Aceștia au afirmat că nu au greșit cu nimic și că au fost dați afară pe motive rasiale.

Incidentul a avut loc la bordul unei aeronavei Delta, zbor 4527.

O femeie afro-americană, o femeie din America Latină, fotograful Ryan Miller, un bărbat și fiul său au fost dați jos de o stewardesă.

Totul a început când una dintre stewardesele din avion i-a cerut unei pasagere să-și pună telefonul pe „modul avion” înainte ca aeronava să decoleze de pe Aeroportului Internațional Fort Wayne, Indiana, SUA. Incidentul a avut loc în timpul zilei de sâmbătă, 23 iunie.

Citiți și Aterizare de urgență. Un pasager a contactat o boală rară

Aceasta a așteptat iritată ca pasagera să-i urmeze instrucțiunile. Apoi a avertizat-o că dacă continuă să nu o asculte va fi nevoită să întoarcă avionul și să o dea afară.

După ce pasagera a urmat instrucțiunile stewardesei, aceasta a revenit pentru a o acuza pe nedrept că a făcut opusul. Alți pasageri au sărit în apărarea femeii. Stewardesa informase deja turnul de control despre un incident la bord, iar avionul a fost întors la poarta de îmbarcare.

Incidentul a stârnit controverse pe Twitter.

Toți pasagerii care i-au luat partea femeii în cauză au fost dați jos din avion de autoritățile care au intervenit. Din postările pasagerei afectate, în mediul online, reiese că stewardesa a dat dovadă de comportament rasial.

Citiți și VIDEO. Un pasager agresiv verbal insultă o stewardesă Wizz Air

Una dintre pasagerele date jos se deplasa către Texas, unde băiatul său urma să aibă o operație la inimă. Compania aeriană Delta a refuzat să comenteze incidentul. Pasagerilor nu le-a fost asigurată cazarea sau alte servicii. Zborul din care au fost dați jos era ultimul din zi, din Indiana către Texas. Bărbatul cu fiul său au plătit pentru camera de hotel a femeii care urma să ajungă în Texas.

Incidentul a fost comentat pe Twitter, iar Delta a răspuns cu un mesaj în care afirma că toți pasagerii au fost tratați corespunzător cu politica companiei.

Andrei Beldiman

Andrei Cristian Beldiman - video reporter 10 ani de experiență internațională în hoteluri de 4 și 5 stele, cu precădere în Grecia Editor și fotograf în timpul liber Călător, povestitor și explorator

Share
Published by
Andrei Beldiman

Recent Posts

Comanda tort Iasi de la Cofetaria Paradiso

Atunci când vine vorba despre deserturi, gustul joacă un rol esențial în crearea unor momente…

3 zile ago

Cadouri practice și elegante de Crăciun, pentru bărbați: Soțul tău le va iubi!

Crăciunul este momentul perfect pentru a-ți surprinde soțul cu un dar care să îi reflecte…

3 zile ago

Avantajele Pentru Cerere Cazier Judiciar Online

Confortul de a solicita din propria locuință Cererea pentru obținerea cazierului judiciar online reprezintă o…

o lună ago

Viitorul Călătoriilor Aeriene: Inovații și Tendințe

Industria aeriană se află într-o continuă evoluție, iar inovațiile tehnologice și noile tendințe joacă un…

4 luni ago

Care sunt cele mai frecvente greșeli care întârzie rambursarea TVA pentru transportatori?

Rambursarea TVA este un proces esențial pentru transportatori, dar poate fi și unul complicat și…

4 luni ago

Agentii Imobiliare Iasi – Oferte Exclusive de Apartamente si Case in Iasi. Ce ar trebui sa urmaresti cand cauti o agentie imobiliara?

Agentii Imobiliare Iasi - Oferte Exclusive de Apartamente si Case in Iasi. Ce ar trebui…

5 luni ago

Acest site folosește cookies.