News

Transportul feroviar din Japonia și cel din România – două extreme

Transportul feroviar din țara noastră are multe hibe. La polul opus se află Japonia. Iată ce s-a întâmplat după ce un tren a plecat din stație cu doar 25 de secunde mai devreme.

O companie de transport feroviar din Japonia şi-a cerut scuze după ce unul dintre trenurile sale a plecat din staţie cu 25 de secunde mai devreme.

Este al doilea astfel de caz petrecut în ultimele luni, informează BBC.

„Neplăcerile importante cauzate clienţilor noştri sunt cu adevărat inexcuzabile”, a precizat compania în urma incidentului.

Călătoriți din Londra către Amsterdam cu un tren Eurostar. Călătoria durează 3 ore și 41 de minute.

Dacă în luna noiembrie, într-un caz similar, un tren a părăsit staţia cu 20 de secunde mai devreme, de data aceasta a fost vorba de o „grabă” de 25 de secunde.

Potrivit publicaţiei Japan Today, conducătorul trenului a crezut că vehiculul urma să părăsească gara Notogawa, vineri, la ora 07:11, în loc de ora programată 07:12.

După ce a închis uşile trenului, cu un minut mai devreme, conductorul a realizat greşeala şi ar fi putut evita situaţia jenantă. Însă pentru că nu a văzut niciun pasager pe platformă a decis să lase lucrurile aşa şi să se pună în mişcare mai devreme . Astfel a devansat cu 25 de secunde momentul plecării.

Citiți și despre cele mai populare restaurante internaționale amplasate în foste vagoane de tren.

Incidentul survine în contextul în care trenurile japoneze au reputaţia de a fi extrem de punctuale.

De asemenea se pare că mai existau pasageri care sperau să urce în respectivul tren. Ei s-au plâns companiei feroviare, iar aceasta a fost nevoită să îşi ceară scuze.

În luna noiembrie, conductorul trenului a încurcat orele de plecare. Trenul făcea legătura dintre oraşele Tokyo şi Tsukuba. Niciun pasager nu a ratat îmbarcarea, relatează Agerpres.

Raportând această situație la situația transportului feroviar din țara noastră, rămâne la latitudinea dvs. să trageți concluziile.

Andrei Beldiman

Andrei Cristian Beldiman - video reporter 10 ani de experiență internațională în hoteluri de 4 și 5 stele, cu precădere în Grecia Editor și fotograf în timpul liber Călător, povestitor și explorator

Share
Published by
Andrei Beldiman

Recent Posts

Wizz Air anunță trei rute și două aeronave în București, precum și o bază nouă la Băneasa

Wizz Air, cea mai sustenabilă companie aeriană din EMEA, a anunțat astăzi continuarea expansiunii în…

2 luni ago

Legați-vă centura. Acestea sunt cele mai periculoase rute din Europa cu cele mai multe turbulențe

Turbulența pare să fi devenit unul dintre subiectele fierbinți ale anului 2024, cu multiple incidente…

3 luni ago

Un pas major către combustibilul sustenabil pentru aviație: Test operațional SAF finalizat cu succes la Charleroi

Într-o inițiativă comună, Wizz Air, Airbus, Moeve și Aeroportul Charleroi au anunțat încheierea cu succes…

3 luni ago

TAROM deschide societatea TAROM Tehnic. Restructurarea companiei este unul din motivele constituirii unei noi societăți

Compania Națională de Transporturi Aeriene Române, TAROM, anunță un pas strategic semnificativ în evoluția sa:…

3 luni ago

Traficul aerian pe aeroporturile bucureștene continuă să crească în 2024, depășind nivelul pre-pandemic

Anul 2024 a adus o nouă creștere semnificativă a traficului aerian pe principalele aeroporturi din…

3 luni ago

O nouă generație de motoare pentru avioane este gată să scrie istorie

Industria aviației de business și generală se află într-o continuă evoluție, iar motoarele de generație…

3 luni ago

Acest site folosește cookies.