United Airlines a suspendat temporar călătoriile animalelor în compartimentele cargo ale aeronavelor sale. Decizia a fost luată după ce au avut loc mai multe incidente neplăcute, inclusiv decesul unui cățel.
Compania a anunțat că va înceta temporar să ia noi rezervări pentru programul PetSafe, programul său în care animalele călătoresc în compartimentul de marfă al avionului. Cu toate acestea, va onora totuși rezervările deja făcute pentru serviciul respectiv.
Citiți și despre un câine care a ajuns din greșeală în Japonia la bordul unui avion de lux.
„Suntem profund dedicați siguranței și confortului animalelor de companie aflate în îngrijirea noastră”, a scris compania într-un postare de pe site-ul său. „Realizăm o revizuire amănunțită și sistematică a programului nostru pentru animalele de companie care călătoresc în compartimentul de marfă pentru a face îmbunătățiri care să asigure cea mai bună experiență posibilă pentru clienții noștri și animalele lor de companie”.
Până acum un ciobănesc german a zburat în Japonia în loc de Kansas City, Missouri, după ce compania aeriană a amestecat destinațiile. Iar un alt câine a mers pe destinația inițială.
Citește și despre zborul companiei United, pe ruta Houston – Sydney, unul dintre cele mai lungi din lume.
De asemenea un zbor care trebuia să ajungă în St. Louis a trebuit să facă o ocolire bruscă atunci când compania aeriană a descoperit că la bord era un câine care trebuia să ajungă în Akron, Ohio.
United a declarat pentru Chicago Tribune că toți cei trei câini au fost reuniți cu proprietarii lor, iar toți cei 33 de pasageri aflați la bordul zborului către St. Louis au fost compensați pentru inconveniente.
Cu toate acestea, evenimentele au pălit în comparație cu un incident în urma căruia un buldog francez în vârstă de doar 10 luni a decedat. Proprietarii acestuia au spus că un însoțitor de zbor a insistat ca animalul, în cușca sa trebuie să fie depozitați în compartimentul de deasupra scaunelor, unde acesta s-a sufocat.