Un zbor întârziat a fost sursa haosului care a început în rândul pasagerilor companiei Tigerair, în Australia.
Pasagerii au aruncat gunoaie, iar poliția a fost chemată pentru a-i calma.
Un pasager care zbura cu Tigerair Australia, între Sydney și Melbourne, a învinovățit compania aeriană pentru ceea ce a numit drept „zborul din iad”.
Unul dintre ei a urinat în apropierea porții de plecare, a declarat ziarul Daily Mail Australia. Situația tensionată a fost cauzată de întârzierea cu 6 ore a decolării unuia dintre zborurile transportatorului aerian.
Zborul TT263, de pe data de 8 iunie, trebuia să plece la ora 17:45, dar avionul Boeing 737 nu a părăsit orașul Sydney până la ora 23:16. Ca rezultat, cursa a aterizat în Melbourne la ora 00.35.
Pasagerul, care nu a dorit să fie numit, a spus că întârzierea i-a lăsat pe unii pasageri furioși și agresivi.
„Poliția a fost acolo când oamenii strigau și aruncau gunoi”, a spus el.
Citiți și Pasageri agresați fizic de către personalul din aeroport, în Cuba
„Ei au strigat „Spune-ne ce trebuie să facem pentru a lua un alt zbor”. Un tip a spus că a ratat o întâlnire care l-a costat 30.000 de dolari.
„Cineva a urinat apoi pe podea, deoarece aeroportul din Sydney era închis. Băile au fost curățate.”
Aeroportul din Sydney este închis între orele 23:00 și 4:00, datorită regimului de urgență impus de guvern, dar Daily Mail Australia înțelege că toaletele erau la dispoziția pasagerilor în acel moment.
Un alt pasager a postat pe pagina de Facebook Tigerair Australia, timpul de plecare a fost în mod constant amânat și a descris întârzierea ca pe un „dezastru”.
„Ultima actualizare a fost că plecarea ar fi la ora 21.45 și acum clienții sunt iritați, frustrați și dezamăgiți de faptul că toți așteptăm fără să primim vreo informație”.
„… Modul în care s-a desfășurat acest zbor a fost mai mult decât dezgustător și jenant …”
Citiți și Blocat în aeroport, un bărbat trăiește de 42 de zile în incintă
Un purtător de cuvânt al Tigerair Australia a declarat că zborul a fost amânat din cauza unei probleme de inginerie.
„Înțelegem că întârzierile pot fi frustrante pentru clienții noștri și lucrăm din greu pentru a ne asigura că orice întrerupere este menținută la minimum”, a spus purtătorul de cuvânt.
„În plus, siguranța clienților și a echipajului nostru este prioritatea noastră numărul unu și menținerea celor mai înalte standarde de siguranță sprijină operațiunile noastre în orice moment”.