Sute de pasageri blocați în timpul nopții pe un aeroport spaniol dau vina pe compania aeriană EasyJet.
Compania aeriană low-cost, EasyJet, și-a exprimat oficial scuzele după ce aproape 350 de pasageri din Irlanda de Nord s-au confruntat cu o serie de întârzieri ale zborului din Palma spre Belfast, în weekend.
Turiștii trebuiau să zboare acasă de pe aeroportul din Mallorca sâmbătă seara, 16 iunie. Din păcate aceștia – inclusiv familii tinere și persoane în vârstă – au ajuns să petreacă noaptea acolo, potrivit unui pasager.
Citiți și „Zborul din iad” – Un zbor întârziat a cauzat revolta pasagerilor
Alte întârzieri au urmat în decursul zilei de duminică, 17 iunie. Pasagera Alison Burns a spus: „Trebuia să zburam la ora 9.55, sâmbătă noaptea, dar când ni s-a spus că zborul a fost amânat, a fost oferite un număr limitat de locuri de cazare peste noapte.”
„Mulți au trebuit să rămână în aeroport, inclusiv familii cu copii mici. Când oamenii încercau să obțină informații de la personal, aceștia au ajuns să țipe la pasageri pentru a-i face să se îndepărteze. Nu am putut obține nicio informație.”
„Apoi trebuia să plecăm la ora 3 după amiaza, duminică, dar zborul a fost din nou întârziat. De data aceasta am fost informați că a fost o problemă de catering. Tot ce am vrut a fost un răspuns onest, dar la un moment dat poliția a sosit. Ne-am simțit intimidați de respectarea regulilor.”
„EasyJet poate confirma că zborul EZY6714 de la Palma la Belfast a fost întârziat peste noapte, pe 16 iunie, din cauza restricțiilor privind controlul traficului aerian care a afectat alte zboruri mai devreme în cursul zilei, ceea ce a dus la scăderea numărului de membri ai echipajului”, a spus compania.
„Pasagerii au primit actualizări regulate, băuturi răcoritoare și cazare peste noapte, iar zborul a fost reprogramat pentru a doua zi.
Citiți și Zbor întârziat pentru 24 de ore. Pasagerii au fost neglijați total de compania aeriană
„Din cauza unei combinații de condiții meteorologice nefavorabile și a unei greve a controlorilor traficului aerian francez, care afectează spațiul aerian prin care aeronavele EasyJet zboară, ca și toate companiile aeriene de altfel, zborurile EasyJet au fost afectate.”
Zborul a aterizat, în final, în Belfast la ora 19.30 ieri seară, dar mulți pasageri și-au vărsat furia prin postări pe Facebook.
Unii au spus că așteptaseră 12 ore și că organizarea este deficitară. Alții au afirmat că personalul din aeroport îi ignoră. Pasagerii erau nervoși, obosiți și frustrați, iar un voucher de €4.50 este ridicol.