Opțiunile de călătorie ale românilor au evoluat. Ei preferă să călătorească în locuri exotice, pe bani puțini. Prețul este în continuare factorul principal în alegerea companiei aeriene și a rutei de zbor.
Concluziile acestea au fost trase în urma unei analize realizate de o agenţie de turism online.
Trendurile în turismul românesc evoluează. De asemenea comportamentul de cumpărare al turiştilor români este într-o continuă schimbare. În urma cu 10 ani majoritatea turiştilor se documentau online, dar cumpărau de la agenţiile stradale. În ziua de azi ponderea rezervărilor online depăşeşte 85% din total, se arată într-o analiză a agenţiei de turism online Vola.ro.
Ei aleg zboruri operate de două sau mai multe companii aeriene sau cu escale de 24 de ore. În acest timp pot explora încă o destinaţie.
Conform analizei întreprinse, folosind opţiunea Smart Connection, turiştii români au acces la destinaţii care ar fi fost mai dificil de atins. Călătorii au acces și la preţuri cu până la 60% mai mici la bilete de avion.
„Principalul risc la zborurile cu mai multe companii aeriene este legat de lipsa de drepturi a pasagerilor în cazul în care se pierde o conexiune din cauza unui segment de zbor anterior, cu o altă companie aeriană. Am adus un produs de programare la un nivel superior, ataşându-i şi o garanţie care presupune că echipa de relaţii cu clienţii, oferă alternative de zbor gratuite clienţilor care cumpără un Smart Connection.”, a precizat Daniel Truica, CEO-ul agenţiei de turism online.
Toate rezervările Smart Connection beneficiază de o garanţie specială. Prin aceasta pasagerii primesc suport în identificarea unor rute alternative. Totodată beneficiează de achiziţionarea gratuită de către agenţie a unui bilet la următorul zbor disponibil, în cazul în care unul dintre segmente este anulat sau întârzierile de zbor au făcut imposibilă conexiunea.
Din 2017 şi până în prezent, valoarea despăgubirilor obţinute în aplicarea garanţiei Smart Connection a fost de peste 25.000 de euro.
Citiți și: