Tips & Tricks

UPDATE Wizz AIR infirmă zvonurile și susține că pasagerii au fost asistați pe Otopeni

Wizzair a anulat pe 18 martie 2018, 8 curse din cauza vremii din București și Otopeni. Fenomenul „Freezing rain”, cel care stă la baza perturbării traficului de pe  Aeroportul Internațional Otopeni, a obligat compania să aibă multe zbouri întârziate și 8 anulate.

Pe adresa redacției AIR24 au venit zeci de mesaje de la pasagerii companiei care nu găseau o modalitate de contact a companiei aeriene și care susțin că reprezentanții companiei de handling (compania externă, angajată de Wizzair,  care se ocupă de checkin și biroul de informații) nu comunică cu pasagerii.

Este important de înteles că în această situație Aeroportul Otopeni nu are nici o putere și nu poate acorda asistență în numele companiei. Toți pasagerii care au fost afectați de întârzieri sau au avut zboruri Wizzair anulate, trebuie să ia legătura direct cu compania aeriană. Iată care sunt datele acesteia de contact.

Compania Wizz AIR a răspuns solicitării AIR24.ro și a oferit un punct de vedere

Wizz Air, ca și alte companii aeriene, a fost afectată de condițiile meteo severe de iarnă și de fenomenul de ploaie înghețată din București și Iași, în 18 martie.

Din cauza condiţiilor meteo nefavorabile, mai multe zboruri de pe aeroporturile Otopeni și Iași au fost anulate sau au suferit întârzieri.

De fiecare dată, am informat pasagerii despre schimbările survenite, le-am oferit gustări, rezervare gratuită sau rambursare completă și, în anumite cazuri, cazare la hotel sau decontarea cheltuielilor, în conformitate cu reglementările relevante și politica Wizz Air.

Ne propunem întotdeauna să oferim cele mai bune servicii posibile pentru clienți și să satisfacem toate nevoile și cerințele pasagerilor noștri. Deși condițiile meteo sunt în afara controlului companiei, Wizz Air își cere scuze tuturor pasagerilor afectați care au suferit perturbări ale planurilor lor de călătorie.

Vom continua să facem tot ce ne stă în putință pentru a relua programul normal de zbor, dar siguranța pasagerilor și a echipajului este principala noastră responsabilitate, au declarat reprezentații Wizzair pentru AIR24.

Date de contact Wizz air – Zboruri anulate și întârziate

Din informațiile obținute de la Valentin Iordache, pasagerii Wizz air sunt asistați de companie prin reprezentanții acesteia.

”Sunt în grija companiei/agentului de handling. Unii au fost reprogramați pentru mâine (zboruri amânate) alții, de la zborurile anulate, vor fi reprogramați sau își vor primi banii pe bilete – conform reglementarilor europene. Este o relație directă pasager-companie, în care noi nu putem interveni în niciun fel.”, a spus Iordache pentru AIR24.

Nu doar Wizz Air a avut probleme

Tarom a fost nevoită să anuleze 5 curse, Lufthansa două și Blue Air una.

Air24

Share
Published by
Air24

Recent Posts

Comanda tort Iasi de la Cofetaria Paradiso

Atunci când vine vorba despre deserturi, gustul joacă un rol esențial în crearea unor momente…

2 zile ago

Cadouri practice și elegante de Crăciun, pentru bărbați: Soțul tău le va iubi!

Crăciunul este momentul perfect pentru a-ți surprinde soțul cu un dar care să îi reflecte…

2 zile ago

Avantajele Pentru Cerere Cazier Judiciar Online

Confortul de a solicita din propria locuință Cererea pentru obținerea cazierului judiciar online reprezintă o…

o lună ago

Viitorul Călătoriilor Aeriene: Inovații și Tendințe

Industria aeriană se află într-o continuă evoluție, iar inovațiile tehnologice și noile tendințe joacă un…

4 luni ago

Care sunt cele mai frecvente greșeli care întârzie rambursarea TVA pentru transportatori?

Rambursarea TVA este un proces esențial pentru transportatori, dar poate fi și unul complicat și…

4 luni ago

Agentii Imobiliare Iasi – Oferte Exclusive de Apartamente si Case in Iasi. Ce ar trebui sa urmaresti cand cauti o agentie imobiliara?

Agentii Imobiliare Iasi - Oferte Exclusive de Apartamente si Case in Iasi. Ce ar trebui…

4 luni ago

Acest site folosește cookies.